Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat 02. Formulari de queixa en consum

Descripció

Una queixa en consum és un escrit en què una persona consumidora deixa constància d'uns fets ocorreguts en relació a un establiment comercial o una empresa i que, malgrat no constituir una infracció administrativa, desitja que siguin coneguts per l'Administració.

L'Administració, quan rep la queixa, la trasllada a l'empresa per tal que prengui les mesures oportunes per millorar la qualitat dels seus serveis vers als seus clients.

Informació General

  • Qui ho pot demanar?
    Qualsevol persona consumidora resident a l'Alt Penedès (llevat els habitants de Vilafranca del Penedès, que s'han d'adreçar a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor del seu ajuntament).
     
  • Quan es pots demanar?
    Durant tot l'any.
     
  • Preu del tràmit
    Gratuït.

 

Com es pot tramitar?

  • Presencialment

    Oficina d'Atenció Ciutadana - C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès.

    • De l'1 d'octubre al 31 de maig, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h i dijous de 17h a 19h.
    • De l'1 de juny al 30 de setembre, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Per correu

    Oficina Comarcal de Consum. C/ Hermenegild Clascar, 1-3, 08720 de Vilafranca del Penedès.

  • Per formulari electrònic

    Vols presentar una Queixa, Denuncia o Reclamació en consum? "Descarrega't el formulari"

    Aquest enllaç us redirigeix cap a un formulari unificat de l'Agència Catalana del Consum, que ens derivarà la sol·licitud)

Més informació

  • Departament responsable del tràmit
    Oficina Comarcal de Consum
    Telèfon de contacte: 93 890 00 00 (ext. 114)

NIF: P-5800013-D
Carrer d'Hermenegild Clascar, 1-3
08720 Vilafranca del Penedès
Formulari de contacte