Tràmit informatiu 04. Formulari de reclamació en consum

Descripció

  • La reclamació en consum és un escrit en què una persona consumidora exposa els fets succeïts en relació a una empresa, establiment o professional amb la intenció que la Oficina Comarcal de Consum faci de mediadora en el conflicte per intentar una solució satisfactòria per a les dues parts.
  • És imprescindible que s'adjunti al formulari de reclamació en consum una prova acreditativa d'haver cursat una reclamació prèvia a l'empresa amb la qual heu tingut la relació de consum, així com la resposta obtinguda o, en el seu cas, al·legar el fet de no haver obtingut cap resposta en el termini d'un mes.

Informació General

  • Qui ho pot demanar?
    Qualsevol persona consumidora resident a l'Alt Penedès (llevat dels habitants de Vilafranca del Penedès que s'han de d'adreçar a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor del seu ajuntament).
     
  • Quan es pot demanar?
    Durant tot l'any.
     
  • Preu del tràmit
    Gratuït.

Com es pot tramitar?

  • Presencialment

    Oficina d'Atenció Ciutadana - C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès.

    • De l'1 d'octubre al 31 de maig, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h i dijous de 17h a 19h.
    • De l'1 de juny al 30 de setembre, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Per correu

    Oficina Comarcal de Consum. C/ Hermenegild Clascar, 1-3, 08720 de Vilafranca del Penedès.

  • Per formulari electrònic

    Vols presentar una Queixa, Denúncia o Reclamació en consum? "Descarrega't el formulari"

    Aquest enllaç us redirigeix cap a un formulari unificat de l'Agència Catalana del Consum, que ens derivarà la consulta automàticament.

Més informació

  • Departament responsable del tràmit
    Oficina Comarcal de Consum
    Telèfon de contacte: 93 890 00 00 (ext. 114)

NIF: P-5800013-D
Carrer d'Hermenegild Clascar, 1-3
08720 Vilafranca del Penedès
Formulari de contacte