Tràmit amb certificat 04. Inscripció a la Jornada de licitació electrònica i Sobre digital (CONVOCATÒRIA TANCADA)

Descripció

La Directiva 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, i la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, que va entrar en vigor el passat 9 de març de 2018, estableixen l’ús obligatori de mitjans electrònics en els procediments de contractació pública.

 

El Consell Comarcal organitza aquesta jornada per conèixer el funcionament de l’eina de licitació electrònica del Consorci AOC. Aquesta solució per a la presentació i obertura d’ofertes de manera electrònica, garanteix la confidencialitat del seu contingut fins el moment de l’obertura i es troba integrada plenament dins la Plataforma dels Serveis de Contractació.

Informació General

Dia: 21 de setembre de 2018

Hora: de 12 a 14 hores

Lloc: Sala de plens del Consell Comarcal de l’Alt Penedès

 

A càrrec de: Salvi Vendrell (responsable d'administració electrònica de l'Ajuntament d'Olèrdola) i Alba Estévez (secretària de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos)

 

Termini d’inscripció: 14 de setembre de 2018

 

Nota: La formació es farà amb un mínim de 8 persones 

Com es pot tramitar?

  • Telemàticament

    Premeu el botó "TRAMITAR AMB  CERTIFICAT".

Més informació

  • Departament responsable del tràmit
    Oficina Comarcal de Serveis a l'Administració Electrònica (OCSAE)
    Telèfon de contacte: 93 890 00 00 (ext. 123)

NIF: P-5800013-D
Carrer d'Hermenegild Clascar, 1-3
08720 Vilafranca del Penedès
Formulari de contacte