Tràmit amb certificat 07. Sol·licitud de trasllat de l'expedient de l'ajut de menjador escolar entre Consells Comarcals

Descripció

Sol·licitud de trasllat de l'expedient de l'ajut de menjador escolar entre Consells Comarcals

Informació General

  • Qui ho pot demanar?
    - El pare/mare/tutor d’alumnes que hagin sol·licitat ajut individual de menjador.
  • Quan es pot demanar?
    Durant el curs escolar vigent.
  • Preu del tràmit
    Gratuït.

Com es pot tramitar?

  • Presencialment

    Oficina d'Atenció Ciutadana - C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès.

    • De l'1 d'octubre al 31 de maig, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h i dijous de 17h a 19h.
    • De l'1 de juny al 30 de setembre, ambdós inclosos, de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Per correu certificat

    C/ Hermenegild Clascar, 1-3, 08720 de Vilafranca del Penedès.

  • Telemàticament

    Premeu el botó "TRAMITAR AMB  CERTIFICAT".

Documentació que cal aportar

- Certificat de l'escola on consti la DATA de matriculació.
- Certificat de l'escola on consti el codi IDALU de l'alumne/s.

Més informació

  • Departament responsable del tràmit
    Ensenyament
    Telèfon de contacte: 93 890 00 00 (ext. 211)

NIF: P-5800013-D
Carrer d'Hermenegild Clascar, 1-3
08720 Vilafranca del Penedès
Formulari de contacte